x تبلیغات
اورال

اورال

درمان پلاک پیرونی

 بیماری پلاک پیرونی یک عارضه است که در آن پلاک ها (تکه های بافت اسکار صاف) در زیر پوست آلت تناسلی ایجاد می شود. این پلاک ها می توانند باعث خم شدن یا افتادگی آلت تناسلی در هنگام نعوظ شوند. این پلاک ها در زیر پوست احساس می شوند و می توانند دردناک باشند.

 
تخمین زده می شود که از هر 100 مرد 6 تا 40 ساله در 6 نفر ، پلاک روی آلت تناسلی یا انحنای آلت تناسلی دیده می شود. این عارضه در مردان جوان نادر است ، اما در 30 سالگی نیز دیده شده است. تعداد افراد مبتلا به این بیماری احتمالاً بیشتر از تعداد تخمینی است زیرا بسیاری از مردان از این عارضه خجالت می کشند و به پزشک مراجعه نمی کنند.
علل انحنای آلت تناسلی
بیماری پیری به احتمال زیاد در اثر آسیب جزئی به آلت تناسلی ایجاد می شود. این آسیب ها معمولاً در هنگام رابطه جنسی خشن رخ می دهد و می تواند در اثر ورزش یا سایر حوادث ایجاد شود. آسیب به تونیک آلبوژین می تواند باعث ایجاد بافت اسکار (فیبروز) بین سلول ها شود. این بافت اسکار در نهایت یک پلاک ایجاد می کند.
اولین علائم پلاک روی آلت تناسلی چیست؟
سن کلی بیماری پلاک پیر بین 40 تا 70 سال است و با افزایش سن افزایش می یابد. این بیماری در افراد مبتلا به دیابت شایع تر است.
 
اولین علامت پارگی جفت ، درد هنگام نعوظ است.
خمیدگی آلت تناسلی - در این مرحله ، آلت تناسلی فرد به دلیل تجمع پلاک به سمت پلاک متمایل می شود و می تواند شدید باشد.
لمس یک جسم سخت در قسمت آلت تناسلی به نام پلاک و بیشترین تعداد نشانه ای از شدت مشکل است. این پلاک می تواند در نواحی مختلف آلت تناسلی تجمع یابد.
ناتوانی جنسی: در مراحل اولیه ناتوانی در حفظ سفتی آلت تناسلی (نعوظ) و در مراحل بعدی عدم نعوظ است.
تشخیص بیماری پیروژنیک
اولین علامت پلاک روی آلت تناسلی ، درد هنگام نعوظ است. به محض تجربه این شرایط ، باید به اورولوژیست یا متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید. عکاسی از نعوظ به پزشک کمک می کند تا درمان موثری را انجام دهد.
 
سونوگرافی آلت تناسلی می تواند اندازه و محل پلاک روی آلت تناسلی را تعیین کند.
 
 
 
روشهای درمان پلاک
سه روش برای درمان این اختلال جدی در مردان وجود دارد:
 
داروسازی
 
شوک درمانی خارجی (SWT)
 
عمل جراحي
روش تشخیص بیماری پیروژنیک
یکی از بهترین و مهمترین روشهای تشخیص پیرن ، معاینه فیزیکی است. در طول این معاینه ، پزشک می تواند با لمس آلت تناسلی راست و راست شما وجود این عارضه را مشخص کند. در این مرحله طول آلت تناسلی شما نیز اندازه گیری می شود و اگر باریک شود و طول آلت تناسلی نیز کاهش یابد ، ممکن است از وجود این عارضه مطلع شوید. در برخی موارد ، به توصیه پزشک ، بیمار از اندام تناسلی خود در حالت عمودی و نه در حالت مستقیم عکس می گیرد تا بتواند متوجه خمیدگی شود.
 
پس از تشخیص این بیماری ، پزشک مسئول سعی می کند با استفاده از روش های موجود این مشکل را حل کند ، که در برخی موارد نیاز به جراحی و استفاده از داروهای شیمیایی خاصی دارد که می تواند سلامت بدن شما را به خطر بیندازد.
 
با این حال ، در اینجا یک روش جدید منحصر به فرد به نام Pyrone Treatment Kit Device آمده است تا بتوانید این عارضه را در خانه و در بهترین شرایط ممکن درمان کنید و از رابطه خود بیشترین بهره را ببرید.
 
آیا بیماری پیرنه مراحل درمانی خاصی دارد؟
بله ، مانند سایر بیماریهای مقاربتی ، این بیماری هم دارای مراحل حاد و هم مزمن است. در هر دو مرحله به خمیدگی ، خمیدگی و انحنای آلت تناسلی نگاه می کنیم ، اما تفاوت این دو روش در چیست و به طور کلی چگونه تشخیص داده می شود؟ ؟ آیا ذات الریه در مردان حاد است یا مزمن؟
 
مرحله حاد معمولاً بین 6 تا 18 ماه است. در این مدت ، پلاک ها روی دستگاه تناسلی مردان ایجاد می شود و باعث خم شدن و خم شدن آلت تناسلی می شود. اما در مرحله مزمن ، رشد پلاک روی آلت تناسلی متوقف می شود و آلت تناسلی شما بیش از این مقدار خم نمی شود.
درمان ذات الریه
در موارد بسیار کمی (حدود 13 مورد از 100 مورد) ذات الریه به خودی خود بدون درمان برطرف می شود. اکثر متخصصان مراقبت های بهداشتی درمان غیر جراحی را برای 12 ماه اول بیماری توصیه می کنند. مردان با پلاک های کوچک و خم شدن آسان آلت تناسلی ، بدون درد و بدون مشکلات جنسی ممکن است نیازی به درمان نداشته باشند. هنگامی که به درمان نیاز دارید ، گزینه های زیادی وجود دارد.
 
داروهای خوراکی
دارو صند معده ی شما را ناراحت کند ، بنابراین خیلی از مردان مصرف کرده اند که قطع کرده اند.
 
تاموکسیفن
این یک داروی ضد استروژن غیر استروئیدی است که برای درمان تومورهای دسموئید می تواند شبیه به پلاک ها در بیماری پیرونی باشد. پژوهش های کنترل شده اندکی در مورد این دارو وجود دارد و آنها نشان نداده اند که تاموکسیفن بهتر از پلاسیبو اثر می کند.
 
کلشی سین
کلشی سین یک ماده ضد تورم می شود که تا حدی در درمان این بیماری مفید باشد. بسیار از بیمارانی که از کلشی سین استفاده می کنند ، دچار مشکلات می شوند و این دارو را قطع می کنند. هنوز ثابت نشده است که این دارو بهتر از پلاسیبو عمل می کند.
 
کارنیتین
کارنیتین یک داروی آنتی اکسیدان می شود که التهاب را پایین آورد تا به بهبود زخم کمک کند. تحقیق ، مزایای اندکی را نشان می دهند. اما آزمایش کنترل شده در آخرین نشان نمی دهد که این دارو اثر بیشتری نسبت به داروی پلاسیبو (دارونما دارد) دارد.
 
تزریقات آلت تناسلی
تزریق دارو به طور مستقیم به پلاک ، نسبت به داروی خوراکی ، دوزداروی بیشتر را به محل مورد نظر وارد کنید می کند. تزریق پلاک مجاز برای مردانی استفاده می شود که بیماری پیرونی در آنها زود تشخیص داده شده یا مطمئن بوده اند که می توانند عمل جراحی انجام دهند. تغییر اوقات ، پوست ، پیش از تزریق بی حس می شود.
 
تزریقات وراپامیل
تزریقات وراپامیل اکثراً برای درمان فشار خون بالا استفاده از من می شوند. برخی از تحقیقات نشان می دهند که تزریقات وراپامیل ممکن است برای درد آلت و کج شدن آن نیز دارای داشته باشند. وراپامیل ، یک گزینه ی درمانی خوب و کم هزینه برای درمان بیماری پیرونی می توانم. بررسی کنترل شده بیشتر برای اثبات تاثیر این دارو مورد نیاز است.
 
تزریق کلاژناز
کلاژناز در بدن ساخته می شود و بافت اسکار خاص را می شکند. تحقیق نشان داده اند که تزریق کلاژناز به پلاک ها به ترمیم بیماری پیرونی کمک می کند. این دارو توسط سازمان غذا و دارو در آمریکا برای درمان مردان نمونه به کج شدگی آلت تناسلی بیشتر از 30 درجه تأیید شده است.
درمان های دیگر
 
برخی از تحقیقات نشان می دهند که کشش آلت تناسلی روزانه حداقل به مدت 6 ماه ممکن است به بازیابی طول و حالت آلت تناسلی کمک کند. درمان آلت تناسلی با سونوگرافی ، اشعه ، امواج شوک و وراپامیل بر روی پوست نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این موارد ، ثابت نشده اند و توسط متخصصان در این زمینه ثابت نشده اند.
 
جراحی برای بیماری پیرونی
جراحی برای مردان با مشکلات شدیدتر و ناهنجاری های آلت تناسلی که رابطه ی جنسی را برای آنها سخت است ، انجام دهید. پزشک پزشک پیشنهاد می کند که جراحی را زمانی انجام داده اند که تشکیل پلاک ها و کجی آلت متوقف شده اند و به مدت حداقل 9 تا 12 ماه شرایط بیمار بدتر نشود.
جراحی
عمل می کند که آلت تناسلی درفرمه می شود و فرد رضایت جنسی خود را از دست می دهد توصیه می شود. پیشنهاد ۶ تا ۱۲ ماه اول برای خرید توصیه نمی شود تا پلاک ها کاملاً تثبیت شود. سونوگرافی هم برای تشخیص دفرمگی آلت تناسلی استفاده شود.
 
مراقبت های بعد از عمل
بعد از عمل ۲۴ تا ۴۸ ساعت باید پانسان فشاری برای جلوگیری از خونریزی استفاده شود. به طور مثال در همان روز یا روز بعد مرخص می شوند. داروهایی برای مقابله با نعوظ برای تجربه تجویز می شوند. آنتی بیوتیک هم بین ۷ تا ۱۰ روز برای رفع عفونت استفاده شود. داروی مسکن نیز برای کاهش درد استفاده می شود. بیمار اگر درد و یا عارضه ای در آلت تناسلی بعد از عمل جراحی باشد می تواند بعد از ۶ تا ۸ هفته رابطه جنسی داشته باشد.
چه کسی به بیماری پیرونی می تواند تبدیل شود؟
اگر بیشتر در مردان میانسال اتفاق می افتد ، اما مردان جوان و مسن می توانند به آن ظاهر شوند. با بالا رفتن سن ، این امر شیوع بیشتری می یابد. اما این بخشی طبیعی از روند پیری نیست.علائم بیماری پیرونی چیست؟ بیماری بیماری ممکن است به آرامی یا یک شبه ظاهر شود. وقتی آلت تناسلی مرد نرم است ، دیگر مشکلی مشاهده نکنید. اما در موارد شدید ، پلاک سخت شده مانع از آناتاف متحیری می شود ، باعث درد می شود و آلت تناسلی مرد را مجبور به خم شدن یا قوس زدن در زمان نعوظ می کند. در بیشتر موارد ، درد به مرور کاهش می یابد ، اما می توان آلت تناسلی مرد را بدتر کرد. برخی از مردان به این بیماری در جای دیگری از بدن ، مانند دست یا پا ، بافت اسکار ایجاد می کنند. به نظر می تواند مردان مبتلا به بیماری دوپویترن - زخمی در دست انگشتان را تحت تأثیر قرار داده است - به احتمال زیاد به پیرونی می شود.
 
چگونه پزشکان بیماری پیرونی را تشخیص می دهند؟
مشکلات و علائمی که تجربه می کنید و همچنین می توانید آسیب های مشابه را به پزشک بگویید. بیمار ی معاینه ای می خواهد کرد که در آن پزشک در طول معاینه بافت سخت شده است از بیماری را احساس می کند. همیشه لازم نیست ، در برخی موارد برای معاینه آلت شاید نیاز به تزریق دارویی باشد. این احتمال وجود دارد که شما نیاز به عکس گرفتن با اشعه ایکس یا سونوگرافی آلت تناسلی داشته اید. این مورد نادر است ، اما در برخی موارد که معاینه پزشک بیماری پیرونی را تأیید نمی کند ، یا اگر توده ای به سرعت رشد کرد ، ممکن است پزشک شما بیوپسی انجام دهد. این مورد شامل حذف مقداری از بافت منطقه آسیب دیده برای آزمایش آزمایشگاهی است.
مدیریت درد
در بیشتر مردانی که به دلیل بیماری پیرونی درد دارند آلت می شوند ، معمولاً با فروکش شدن التهاب آلت ، ناراحتی به خودی خود از بین می رود. این روند ممکن است ۶ تا ۱۸ ماه طول بکشد.
برچسب‌ها: درمان پلاک پیرونی ,

بیماری پلاک پیرونی چیست

بیماری پلاک پیرونی چیست؟

پلاک پیرن یک بیماری نسبتاً شایع است ، 10 درصد مردان تا حدی در زندگی خود از آن رنج می برند. البته به تنهایی ؜ ؜ علامت دار هستند.
 
در این بیماری ، ضایعه ای شبیه پلاک سخت در بافت های داخلی آلت تناسلی ایجاد می شود که باعث انحنا و گاهی درد در هنگام نعوظ می شود.
بیشتر این ضایعات در سطح پشتی آلت تناسلی ایجاد می شود.
علت دقیق آن ناشناخته است ، اما علل آن شامل سابقه جراحی آلت تناسلی ، شکستگی آلت تناسلی ، افزایش سن و عادات نامناسب جنسی است.
برخی از داروها مانند فنی توئین و پروپرانولول می توانند باعث ایجاد پلاک شوند.
 
افرادی که در طول رابطه جنسی نعوظ کامل ندارند ، بیشتر در معرض آسیب مزمن و تجمع پیشرونده پلاک هستند. احتمال ابتلا به پلاک در افراد دیابتی بیشتر است.
ذات الریه چقدر شایع است؟
تخمین زده می شود که بین 3 تا 9 درصد از مردان بالغ در سراسر جهان به ذات الریه مبتلا هستند ، اما آنها به دلیل خجالت با پزشک خود صحبت نمی کنند.
 
اگرچه پیرن بیشتر در مردان بین 40 تا 70 سال شایع است ، اما می تواند در هر سنی ظاهر شود.
 
گاهی اوقات برخی از افراد مبتلا به بیماری پیرن فکر می کنند که دچار اختلال نعوظ هستند ، اگرچه بیماری پیرن یک مشکل متفاوت است.
آیا پلاک یا شیب آلت تناسلی خطرناک است؟
اکثر افراد مبتلا به این بیماری می ترسند که این بیماری مانند سرطان ، بافت های زیر آلت تناسلی را تحت تأثیر قرار دهد یا به سایر بافت های بدن گسترش یابد. لازم به ذکر است که این بیماری سرطان نیست و سایر بافتهای بدن را تحت تأثیر قرار نمی دهد. سرطان به عنوان مشکلات پوستی مانند زگیل تناسلی و ... در حین صمیمیت در حین مقاربت رشد نمی کند و گسترش نمی یابد یا خطر پاره شدن آلت تناسلی مرد در هنگام رابطه جنسی در یک مرد را افزایش می دهد و در برخی موارد شدید است. روابط جنسی مناسب
 
پنومونی یا انحنای آلت تناسلی را درمان کنید
بهترین و قطعی ترین روش برای درمان پلاک ، برداشتن آن با جراحی است. با کمک یک عمل جراحی ، متخصص اورولوژی پلاک های ایجاد شده در زیر پوست آلت تناسلی را برداشته و آلت تناسلی را به حالت نرم سابق باز می گرداند.
 
 
همه کسانی که دچار آسیب خفیف آلت تناسلی هستند پیرن نخواهند داشت. به همین دلیل ، اکثر محققان معتقدند که باید دلایل ژنتیکی یا محیطی برای تشکیل پلاک وجود داشته باشد. مردان مبتلا به اختلالات بافت همبند (مانند انقباضات دوپرین یا تمپاناسکلروز) و مردان با بستگان نزدیک پیرن در معرض خطر بیشتری هستند. شرایط خاصی مانند افزایش قند خون ، سیگار کشیدن یا آسیب های قبلی لگن نیز می تواند منجر به اختلال در بهبود زخم و ذات الریه شود.
 
بیماری پیری یک عارضه اکتسابی بافت همبند آلت تناسلی است که بین 0.5 تا 20.3 درصد مردان و پلاک های تحریک کننده فیبر در آلبومین تونیک را درگیر می کند. این وضعیت می تواند باعث انحنای آلت تناسلی ، نعوظ دردناک و اختلال عملکرد جنسی شود. گزینه های درمانی متعددی برای این عارضه وجود دارد و مطالعات اثرات درمانی امواج ضربه ای (TOCH) برای درمان پلاک در دهه های اخیر انجام شده است.
 
این می تواند منجر به تشکیل پلاک در آلت تناسلی بیمار شود ، که می تواند تأثیرات متفاوتی بر روی نعوظ فرد داشته باشد و منجر به شرایط متفاوتی شود. سفتی یا نرمی این ظرف می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. این روش به گونه ای است که فرد پلاک نرم روی آلت تناسلی ایجاد می کند ، که با گذشت زمان می تواند به اندازه استخوان قوی و گاهی حتی سفت شود. این عامل می تواند با گذشت زمان بر شکل آلت تناسلی مردان تأثیر بگذارد و تغییرات عمیقی ایجاد کند. خمیدگی این صفحات می تواند از زوایا و موقعیت های مختلف در هر ناحیه ای از آلت تناسلی ایجاد شود. این انحنا باعث می شود طول بند ناف کوتاهتر از حالت طبیعی به نظر برسد و اختلال نعوظ یکی از علل یائسگی در مردان است که نیاز به بررسی و بررسی توسط متخصص دارد.
 
بیماری پیروزی احتمالاً در اثر آسیب جزئی به آلت تناسلی ایجاد می شود. این نوع آسیب معمولاً در نتیجه مقاربت شدید جنسی (مانند خم شدن آلت تناسلی در هنگام نفوذ یا فشار روی استخوان ناحیه شرمگاه زوج) رخ می دهد ، اگرچه همچنین می تواند به دلیل ورزش یا فشار بیش از حد باشد. آسیب به آلبومین مقوی می تواند باعث شود
دگی آلت یا پلاک پیرونی سرطان نیست و به سرطان تبدیل نمی شود و قابل انتقال نیست و مسری نمی شود.
۳- درمان های داروئی و تزریقی خیلی بیشتر از این
۴- بهترین و مؤثرترین درمان اصلاح کجی آلت با جراحی و روش Plication می شود.
 
بهبود انحنای آلت تناسلی
در مطالعه اول ، انحنای آلت تناسلی مردانی که زیافلکس شده اند ، در هفته 52 نسبت به شروع تحقیق ، 35٪ تغییر کرده است ، در صورتی که این تغییر در مردانی که تحت تأثیر دارونما قرار گرفته اند ، 18٪ بود.
 
در تحقیق دوم ، انحنای آلت تناسلی مردانی که زیافلکس شده اند ، در هفته 52 نسبت به شروع تحقیق ، 33٪ تغییر کرده است ، در صورتی که این تغییر در مردانی که تحت تأثیر دارونما قرار گرفته اند ، 22٪ گزارش شده است.
شکستگی آلت تناسلی
شکستگی آلت تناسلی یا آسیب های جدی دیگر به آلت تناسلی. گاهی تزریق زیافلکس باعث آسیب به لوله های داخلی آلت تناسلی می شود.
 
پس از درمان با زیافلکس ، ممکن است یکی از این لوله ها طی نعوظ شکسته شود. این وضعیت ، شکستگی آلت تناسلی نامیده می شود.
 
درمان ناحیه آسیب دیده ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد. بعضاً آسیب آلت تناسلی پس از شکستگی بهتر نمی شود.
 
پس از درمان با زیافلکس ، عروق خونی درون آلت تناسلی نیز ممکن است شکسته شده و باعث تجمع خون در زیر پوست شود.
 
علائم شکستگی آلت تناسلی یا سایر آسیب های جدی به آلت تناسلی عبارت اند از:
 
صدا یا احساس ترکیدن در آلت تناسلی در حالت نعوظ
از دست دادن ناگهانی قابلیت حفظ نعوظ
درد در آلت تناسلی
کبودی بنفش و تورم آلت تناسلی
اختلال در ادرار یا وجود خون در ادرار
در صورت بروز هر گونه علائم شکستگی آلت تناسلی یا آسیب جدی به آلت تناسلی که در بالا ذکر شد افزایش یافت.
 
بین اولین و دومین تزریق در یک دوره درمانی ، از برقراری رابطه جنسی یا هر گونه فعالیت جنسی دیگر پرهیز کنید.
 
حداقل 4 هفته پس از تزریق دوم و پس از رفع هر گونه درد و تورم ، از برقراری رابطه جنسی یا هر گونه فعالیت جنسی دیگر پرهیز کنید.
 
مصرف زیافلکس برای درمان بیماری پیرونی ، تنها از طریق برنامه معینی به نام بازار استراتژی و کاهش خطر رخ می دهد.
زیافلکس چیست؟
زیافلکس ، دارویی تجویز می شود که به درمان بیماری پیرونی در بزرگسالان کمک می کند که دارای پلاکی هستند که احساس می کنم و آنحنای آلت تناسلی آن در زمان شروع درمان ، بیش از 30 درجه است.
 
مشخص نیست که زیافلکس بی خطر بوده و در کودکان زیر 18 سال درمان است.
درمان بیماری پلاک پیرونی
در ابتدا توصیه می شود به درمان دارویى و تزریق داخل پلاک شود.
مدت زمان درمان دارویى و تزریقى ۶ ماه است.
در صورت عدم پاسخ به درمان هاوی فوق العاده ، در نهایت به جراحت تبدیل شد.
 
در درمان جراحى پلاک به صورت کامل خارج شده یا برش زده شده و در محل آن از بافت هاى دیگر به عنوان استفاده شده استفاده می شود.
بر حسب بیماری بیمار و میزان انحنای آلت ، از روش های مختلف جراحي استفاده می شود که شامل پلیک زدن ، برش دادن پلاک و برداشتن کامل پلاک می شود. در مواردی که پلاک به طور کامل برداشته می شود ، لازم است که بافت موتور به جاى آن برسد. تعبیه شود. به عنوان بافت تغییر می توانم از ورید هاى اضافى بدن و یا مخاطبان دهان استفاده كردم.
 
در افرادی که به صورت قابل تشخیص پلاک پیرونی و اختلال نعوظ هستند ، توصیه می شود به جراحى پلاک و تعمیر پروتئین آلت تناسلى تبدیل شود.
 
مدت زمان بستری در بیمارستان ٢ روز است و تا پس از یکماه اجازه تماس جنسی به فرد داده شد.
برچسب‌ها: بیماری پلاک پیرونی چیست،بیماری پیررونی,

فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

 فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان

سرنگ های چربی در ناحیه تناسلی مردان پس از برداشتن آلت تناسلی برای بزرگ شدن شکم بریده نمی شوند. از آن در کنار یا شکم استفاده کنید و بعد از برش روی دستگاه تناسلی استفاده کنید. این نمونه ای از آنوریسم تناسلی است که در آن بیهوشی بی حسی موضعی را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

 

به جایگزین مناسبی برای جراحی دستگاه تناسلی مردان

 

به آلت تناسلی خود را بپوشانید و موهای خود را صاف کنید.

 

به یک مقاله بنویس

 

به برآمدگی نعوظ

 

به ایمنی انحنای آلت تناسلی

 

به رابطه جنسی دارای آلت تناسلی و آلت تناسلی بسیار کوچکی است.

 

آیا سیستم مورد نیاز برای راه اندازی رایانه خود را دارید؟

به 20+

 

به به اندام تناسلی شما

 

به فردی در سلامت کامل.

 

به آخرین خبر فاش شد.

 

به شما نمی خواهید دستگاه تناسلی مرد باشید.

 

عوارض و افزایش برای بهبود سلامت مردان.

بدیهی است که عوارض جانبی تزریق چربی بسیار خفیف تر از جراحی های تناسلی مردان است. این یک مثال جدید است که بخشی از یک جهان بسیار سرگرم کننده و بسیار محبوب است.

 

توسط متخصصین و کارکنان کلینیک بین المللی و تخصصی الهیه ساخته شده است و برای مردان اصلا مفید نیست.

نتیجه

 

در غیر این صورت ، هنرمند آلت تناسلی را برمی دارد. می توانید طرحی را ارائه دهید که جهان بزرگ و نارضایتی های احتمالی را از نظر زیبایی شناسی و استفاده برآورده کند. اگر به دنبال جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی برای یائسگی هستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید.

 

عوارض جراحی

عارضه بزرگ شدن آلت تناسلی (شایع ترین نوع آلت تناسلی) فتق تناسلی است ، اندازه کف لگن یک عفونت است و می تواند عوارضی ایجاد کند. هیچ دلیلی مربوط به عملکرد باروری ، احساسات ، روند واسطه نعوظ نیست. این لیستی از محبوب ترین منابع اطلاعاتی در این سایت است.

 

اگرچه بازسازی دستگاه تناسلی نادر است ، اما تمرینات کششی مرحله ای که پس از استفاده از دور کمر انجام می شود شامل یک نوار به خوبی مشخص شده است. انجام این تمرینات به کل وزارتخانه یا کمک شما کمک می کند. در موارد نادر ، آلت تناسلی به دلیل تولید بیش از حد آدرنالین منقبض می شود.

 

بزرگ شدن آلت تناسلی

به عنوان مثال ، اگر می خواهید اضافه یا ویرایش کنید ، می توانید لیست دوستان خود را اضافه یا اضافه کنید. برای جراحان با تجربه ، خرید بیشتر بیشتر منطقی است. وقتی می خواهید از درهم و برهمی که نیاز دارید خلاص شوید ، یک راه بسیار ساده برای خلاص شدن از هرج و مرجی که دارید و شلوغی مورد نیاز شما وجود دارد. کار اصلی در تولید ، هدف و برنامه ریزی ، با حداقل هزینه برای یک فرد بی دغدغه انجام می شود. باز هم ، همه جراحان یکسان نیستند.

آیا در بزرگ شدن آلت تناسلی به شما کمک کرد؟

دومین س aboutال در مورد رابطه جنسی این است که آیا آلت تناسلی شما به اندازه کافی بزرگ است که شریک زندگی شما را راضی کند. این پاسخ وضعیت پرس و جو است. مکمل های واژینال وجود دارد. اگر می خواهید از تامپون به تنهایی استفاده کنید ، می توانید از همان ابزار مورد نظر خود استفاده کنید یا فقط هر زمان که می خواهید از آن استفاده کنید.

واژن مانند شکم خالی است. بنابراین ، بی جهت ترکیب ، تکمیل و گسترش می یابد. این یک ابزار عالی برای ایجاد احساس خوب در شما است. متوسط ​​سرعت سورتمه 2.75 اینچ است. یا 3.25 اینچ (6.7 اینچ ، 8.1 سانتی متر) و 4.25 اینچ یا 4.75 اینچ (10.6 اینچ 11 اینچ). 8 سانتی متر) صرف نظر از اندازه واژن ، ناحیه ای است که بیشتر زنان از آن برای تحریک جنسی استفاده می کنند. چرا می خواهید ماشین خود را مقابل خیابان پارک کنید؟ هیچکس اهمیت نمیدهد.

نویسنده نارضایتی جنسی

1) چاقی

این یک کابوس است. همچنین یک راه عالی برای از بین بردن جای زخم و اسکار آکنه ، افزایش نفوذ و نفوذ آلت تناسلی و کاهش اندازه آلت تناسلی و اندام تحتانی است. این یک آلت تناسلی کوچکتر از اندازه طبیعی و متوسط ​​طول آلت تناسلی ، طول و وزن آلت تناسلی و طول و طول آلت تناسلی است.

شدن واژن شد و لذت بردن از جنسی را کاهش دهد. در این موارد واژینوپلاستی و تنگ کردن واژن به مراتب راحت تر و عملی تر از افزیش سایز آلت در ماژد مارس انجام شد.

۳) تجمل گرایی

نکته ی سوم لوکس گرایی و تجمل گرایی در رابطه ی جنسی است که فرد را به فکر بزرگ کردن الت تناسلی می اندازد. همانطور که جامعه به دلیل شرایط روز و افزایش امکانات ارتباطی به سمت لوکس گرایی در امور زندگی مانند مسکن ، لوازم منزل ، ماشین ، پوشاک و ...... گرایش پیدا شده است در روابط جنسی هم چنین شده است. به عنوان مثال همانطور که یک ماشین معمولی هم می توانم نیاز داشته باشم و آمد یک نفر را مرتفع سازد ولی دائم به فکر خرید ماشین های لوکس باشید در سکس هم اگر چه یک آلت تناسلی معمولی من نیاز جنسی دو طرف را برطرف سازد ولی دائم به فکر بزرگ کردن الت تناسلی هست و شاید بخشی از ریشه ی روانی و مهم تر از آن ریشه ی اجتماعی است که بخشی از ریشه ی روانی و مهم تر از آن ریشه ی اجتماعی دار بد و باپن ا ر ار.

ت توجه: هیچ نوع دارویی برای افزایش سایز آلت و بزرگ کردن الت تناسلی اثربخش نیست.

برچسب‌ها: فیلم عمل جراحی دستگاه تناسلی مردان,

پروتز برای ترنس

 واژینوپلاستی تناسلی (روش پوست)

قطع عضو تناسلی (روش قطع عضو) متداول ترین روش جراحی واژینوپلاستی است و دکتر. این روش افشاری است. در جراحی واژینوپلاستی وارونگی آلت تناسلی ، جراح پوست ناحیه تناسلی را برداشته و با این پوست دیواره های جدید واژن ، بافت کیسه بیضه ، لبهای بزرگ و کوچک دستگاه تناسلی زن ایجاد می شود و واژن و لبهای حساس ایجاد می شود. اگر از پوست اندام تناسلی به اندازه کافی برای جراح برای ایجاد واژن عمیق تر استفاده نشود ، جراح معمولاً پوست بیشتری را از کیسه بیضه خارج می کند. جراح کیسه صفرا و راست روده را جدا کرده و فضایی برای ایجاد یک واژن جدید در پشت پروستات فراهم می کند. در طی این عمل ، جراح غده پروستات را شل می کند اما به پروستات دست نمی زند. جراح در اینجا از اعصاب محافظت می کند و از قسمت تناسلی کلیتوریس مراقبت می کند. این امر دریچه های نصب شده در شریان های پوست و اعصاب اندام های تناسلی را حفظ کرده و به شکل کلیتوریس باقی می ماند. جراحان همچنین وریدهای کلیتورال را از بافت تناسلی تولید می کنند. جراحان لب کوچک را از پوست مجاری ادراری و غدد و لبهای کوچک را از پوست مجاری ادراری تولید می کنند.

 

یکی از معایب اصلی این روش این است که هیچ ترشح ظریفی در دیواره واژن وجود ندارد. تغییرات متداول مانند استفاده از بافت کیسه بیضه برای سفت شدن واژن و استفاده از مخاط سالم ادراری مشتق از بافت آلت تناسلی و استفاده از روان کننده های پاک کننده می تواند برخی از این مشکلات را برطرف کند.

جراحی مرد زن

تعداد مسیرهای باقی مانده بستگی به نوع تقاطع دارد. خطا:

برش های تیز: مناسب افرادی است که سینه های کوچکتری دارند و جای زخم کمتری دارند.

 

برش قبل از تحریک: برای افرادی که شیر مادر متوسط ​​دارند توصیه می شود.

 

Double Cut: برای افرادی که زخم دارند و بزرگتر هستند استفاده می شود.

 

شش هفته پس از جراحی ، زخم های دردناک مورد بررسی قرار گرفتند و بارزتر شدند.

پس از دوازده یا هجده ماه ، شاهد از بین رفتن زخم ها خواهیم بود ، اما برخی از زخم ها هنوز قابل مشاهده هستند.

چه کسانی می توانند از جراحی تغییر جنسیت استفاده کنند؟

شاخص توده بدنی متناسب است. هرچه وزن بدن فرد متعادل تر باشد ، میزان موفقیت عمل بیشتر است.

افرادی که می خواهند این جراحی را انجام دهند نباید از کم خونی ، کلسترول بالا ، چاقی و چاقی ، آرتریت ، دیابت ، آلرژی شدید ، بیماری های قلبی و ریوی یا افسردگی شدید رنج ببرند.

بیماران باید در مورد نتیجه عمل فکر کنند و واقع بین باشند. به عنوان مثال ، فردی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرد ممکن است تا چند هفته پس از جراحی قرمزی و تورم در قفسه سینه را تجربه کند و این تورم با گذشت زمان از بین می رود.

توافق جنسی نیاز به دو شرط اساسی دارد:

 

1. بیماران باید برای درک و به کارگیری کلمات پزشک آموزش ببینند و باید از آگاهی اجتماعی متوسط ​​برخوردار باشند.

 

2 -فرصت مالی خوبی داشته باشید.

 

پس از انجام کلیه مراحل ، بیمار تراجنسیتی در مراحل پایانی برای جراحی به جراح واجد شرایط ارجاع داده شد. کارکنان روانشناسان و روانپزشکان ما تمام تلاش خود را برای ارزیابی این بیماران انجام می دهند و آنها واقعاً در پایان حمله می کنند و بیمار مناسب را انتخاب می کنند ، اما متأسفانه در تجربه من ، دو موقعیت قبلی را در نظر نمی گیرند. بیماران ناکافی و تحصیلات ضعیف و ضریب هوشی پایین اهمیت موضوع را همانطور که توضیح داده شده درک نمی کنند. او فقط می خواهد از دادگاه اجازه لازم را بگیرد. این بیماران باید هورمون درمانی کافی را برای یک تا دو سال قبل از جراحی کافی دریافت کنند ، و اگر نیازی به هورمون درمانی نباشد ، بیماران معمولاً خودشان انتخاب می کنند. از سوی دیگر ، این بیماران نیاز به برخی از مداخلات جراحی ، برخی اجباری و برخی دیگر ترجیح می دهند. ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که باید در طول جراحی به آنها توجه شود. به عنوان مثال ، در جراحی های مختلف ، دستگاه تناسلی باید از جنس مخالف ساخته شود ، اما برای تغییر صدا لازم نیست سعی در ارتباط صوتی شود. پس از تأیید نیازهای جنسی غیرمجاز توسط روانشناس ، بیمار به اتاق عمل فرستاده می شود و بسته به شرایط وی لیستی از جراحی های اجباری و مورد نظر به او داده می شود. انتخاب بیمار باید قبل از آنکه دادگاه اجازه دهد ، قابلیت مالی دادگاه را اثبات کند.

جراحی سینه در افراد تراجنسیتی

اگرچه محدودیت هایی برای این شرایط خاص وجود دارد ، اما افراد تمایل به تغییر جنسیت دارند. جراحی قفسه سینه برای بهبود انجام شد ن زمینه دریافت می کند.

صرفا با وجود حکم قضایی اجازه انجام عمل و درمان تطبیق جنسیتی وجود دارد.

پروتز برای ترنس

پروتز برای ترنسجرای تغییر جنسیت با نام های مختلف از جمله تغییر جنسیت (GRS) ، روشهای تائید جنسیت و جراحی بازسازی دستگاه تناسلی انجام می شود ، که به منظور تغییر جنسیت از یک جنسیت به دیگری و به منظور عمل انجام می شود ، تغییر جنسیت از زن به مرد ، عبارت از:

 

برداشتن سینه ها

برداشتن رحم ، دهانه رحم ، لوله های فالوپ و تخمدانزار

برداشتن واژن

ایجاد آلت تناسلی مردانه

طویل کردن مجاری ادراری و آوردن آن به نوک آلت تناسلی

گذاشتن کیسه بیضه

برچسب‌ها: پروتز برای ترنس,

متخصص اورولوژی ترمیمی

 

مردان با مشکلات اورولوژیکی چه مشکلاتی دارند؟

احتمال ابتلا به سرطان

معاینات منظم و غربالگری سرطان شانس شما را افزایش می دهد ، به ویژه اگر مبتلا به سرطان بیضه هستید. سرطان بیضه قابل درمان و تحمل است. از هر چهار مرد در ایالات متحده یک نفر بیمار می شود ، اما از هر هشت نفر یک نفر بر اثر آن می میرد.

 

سرطان پروستات عمدتا در مردان بالای 2 سال رخ می دهد. یکی از خویشاوندان نزدیک خود سابقه این بیماری را دارد ، آمریکایی آفریقایی تبار است ، گوشت قرمز فرآوری کرده یا در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات است.

 

 با این حال ، هیپرپلازی خوش خیم پروستات یک مشکل شایع در مردان مسن مبتلا به تورم پروستات است. علائم مشابهی با سرطان پروستات دارد ، مانند مشکل در دفع ادرار ، نیاز به ادرار کردن یا ادرار دردناک. تشخیص زودهنگام برای تمایز این دو وضعیت بسیار مهم است.

بیماریهای رایج سیستمیک مانند دیابت ، فشار خون بالا و موارد مشابه می تواند بر عملکرد کلیه و جنسی تأثیر بگذارد.

اورولوژی عملکرد کلیه و ازدواج را حفظ کرده و با پیشگیری و درمان به موقع طول عمر شما را افزایش می دهد.

بیماریهای مادرزادی دستگاه تناسلی به طور جبران ناپذیری به کیفیت زندگی و طول عمر کودک آسیب می رساند. درمان به موقع پس از زایمان ، خسارت وارد شده به نوزاد را جبران می کند و به این افراد کیفیت زندگی عادی می دهد.

بی اختیاری ادرار ، همانند بی اختیاری ادرار در زنان ، یک سرطان اجتماعی است که با دارو یا جراحی که کیفیت زندگی را بهبود می بخشد قابل اصلاح است.

امروزه اورولوژی تخصصی تر می شود و به چندین زیر گروه تقسیم می شود.

 

اورولوژی (جراحی بسته و حداقل تهاجمی)

اوروپانکولوژی

اورولوژی کودکان

آندرولوژی (اختلال عملکرد جنسی مردان و ناباروری)

بیماریهای زنان و مجاری ادراری.

آندرولوژی یکی از زیر گروه های اورولوژی است که تحول خانواده را تغییر می دهد.

امروزه همه بیماران مبتلا به اختلالات جنسی تحت درمان قرار می گیرند.

ناباروری همیشه مانعی برای زوج های نابارور است و امید به زندگی را افزایش می دهد.

 

یکی از اعضای تیم ناباروری اورولوژیست و آندرولوژیست است.

علائم بیماریهای اورولوژی

1. خون را در ادرار ببینید

در صورت مشاهده خون در ادرار ، باید مشکل را جدی بگیرید و به اورولوژی ترمیمی مراجعه کنید. ممکن است فکر کنید که این مسئله چندان مهمی نیست زیرا فقط یک بار است ، اما شما زنگ خطر را برای خود تنظیم می کنید و آن را برای سلامتی خود جدی می گیرید.

 

 

 

2. احساس درد هنگام ادرار کردن

ادرار طبیعی نباید با درد همراه باشد. اگر هنگام ادرار کردن احساس درد می کنید ، این مشکل را جدی بگیرید و به اورولوژیست مراجعه کنید.

 

 

 

3. درد کلیه

درد کلیه یک هشدار بسیار مهم است. ممکن است فکر کنید مشکل شما فقط سرماخوردگی است ، اما نمی توان از عوارض جانبی مشکلات و بیماری های کلیوی چشم پوشی کرد! در صورت احساس درد در ناحیه کلیه ، فوراً به اورولوژیست مراجعه کنید.

 در برخی موارد خاص ، به عنوان مثال ، متخصص اورولوژی. B. در سرطان ، برای باز کردن انسداد در مجرای ادرار. به عنوان مثال ، یک متخصص اورولوژی ترمیمی می تواند در درمان بیماری های شایع دستگاه ادراری مشارکت داشته باشد ، اما در برخی موارد ممکن است متخصص اورولوژی فعالتر یا متخصص در زمینه خاصی باشد ، به عنوان مثال: اورولوژی کودکان یا ناباروری مردان. یکی از این متخصصان سعی کرد با گذراندن دوره های بورسیه در این زمینه در زمینه تخصص اورولوژی تجربه کسب کند. این بدان معناست که اورولوژی فقط در یک حوزه فرعی از اورولوژی تخصص دارد.

روشهای مختلف اورولوژی ترمیمی

ما انواع روش های بازسازی را برای مردان و زنان ارائه می دهیم:

 

بازسازی مثانه - برای درمان ضایعات یا تومورهای لگن ضروری است و اغلب با جراحی سرطان لگن همراه است.

بازسازی دستگاه تناسلی - بازسازی آلت تناسلی و کیسه بیضه اغلب برای درمان ضایعات تناسلی ، سرطان دستگاه تناسلی ، نقایص هنگام تولد و تب مورد نیاز است.

عصب درمانی مثانه - هنگامی که اختلال عملکرد مثانه در اثر آسیب عصبی ایجاد می شود ، بزرگ شدن مثانه روباتیک ممکن است برای برخی از بیماران یک گزینه باشد.

کاشت آلت تناسلی: ایمپلنت ها و سایر روش ها ظاهر و عملکرد مردان مبتلا به اختلال نعوظ یا بی اختیاری ادرار را بازیابی می کنند.

بازسازی مجاری ادرار - ما روشهای کم تهاجمی و پیکربندی پیچیده مثانه را برای ترمیم انسداد حالب ارائه می دهیم ، از جمله مواردی که در اثر صدمات یا تنگ شدن حالب ایجاد می شوند.

علایق بالینی را تغییر می دهد

از به بافت اضافی از روده یا مثانه برای تغییر بافتی از دست رفته حالب دارد.

 

بازسازی مثانه معمولاً بر روی مثانه ای انجام می شود که نمی تواند مقدار کافی ادرار را در خود نگه دارد (یا فشار بیش از حد بالایی دارد). مثانه معمولاً به دلیل مثانه نوروژنیک نیاز به بازسازی دارد (به بخش مثانه عصبی مراجعه کنید). مثانه ها با بافت اتولوگ روده بازسازی می شوند. در مواقعی که مثانه قابل بازسازی نیست یا نیاز به برداشتن دارد ، ادرار (از همه چیز از طریق حال خارج می شود) باید از طریق یکی از 3 روش بازسازی به خارج از بدن منتقل شود: 1. قسمتی از روده که به عنوان مجرای انتقال ادرار به پوست شکم ، در نتیجه ایجاد استوم و نیاز به پوشیدن کیسه ؛ 2- قسمتی از روده به صورت یک «مثانه» کروی بازسازی می شود تا ادرار را نگه می دارد و سپس به مجرای ادراری متصل می شود (بیمار ادرار را در کیسه نگه می دارد تا زمانی كه بیمار ادرار را از كیسه مجاری ادرار خارج كند - بدون کیسه مورد نیاز است) یا پوست (بیمار ادرار را در کیسه نگه می دارد و به طور متناوب کیسه را با یک لوله لاستیکی سوند می کند - نیازی به کیسه نیست).

برچسب‌ها: متخصص اورولوژی ترمیمی,

عدم نزول بیضه در نوزادان

 زمان کارکرد

حداکثر زمان برای تشکیل غده بعد از زایمان 6 ماه است ، بنابراین 6 ماه صبر کنید و تا پایان این مدت تحت عمل جراحی قرار نگیرید.

تاخیر در جراحی پس از این زمان با مشکلاتی مانند از دست دادن اسپرم ناشی از غدد ناشی از گرما در شکم همراه است.

نکته مهم: والدین و پزشکان اطفال باید در بررسی های روزانه خود یک بار کیسه بیضه را بررسی کنند تا از غدد آنها مطمئن شوند.

حرکت بیضه

برخی از غدد در زمان های مختلف روز یا زمانی که سرد است رشد می کنند ، اما نوزادان به خواب می روند یا در محیطی گرم قرار می گیرند و داخل کیسه می افتند. این غدد تخمک جمع شونده نامیده می شوند و نیازی به جراحی ندارند.

این وضعیت در اثر وجود ماهیچه های قوی در غدد منقبض و بلند کننده ایجاد می شود. غدد قابل جدا شدن نیازی به جراحی فوری ندارند و معمولاً با گذشت زمان عادی می شوند. با این حال ، اگر حاملگی از مهد کودک به مهد کودک منتقل شود ، یک عمل ویژه (برش قرنیه) توسط جراح اطفال یا اورولوژیست کودکان مورد نیاز است.

آکنه مهمترین سیستم تولید مثل در مردان است و دو عملکرد مهم دارد: اسپرم (اسپرم مرد) و هورمون تستوسترون. این اندام ها باعث ایجاد ویژگی های جنسی مردان در پسران می شوند. گاهی آکنه دوام نمی آورد و می تواند مشکل ساز باشد. تخمین زده می شود که 3-5 درصد از نوزادان دارای غدد ناخواسته هستند. در برخی از کشورها شیوع این عارضه به دلایل نامعلوم در حال افزایش است. آکنه در سال اول زندگی خود به خود ایجاد می شود و معمولاً به حالت عادی برمی گردد ، اما ممکن است نیاز به جراحی باشد.

غدد فوق کلیوی تحت تأثیر همان تغییرات نامطلوب بافتی قرار می گیرند. در غدد ناخواسته ظاهر می شود. چه زمانی.

در این موارد ، غدد با رشد نوزاد رشد نمی کنند. این به این دلیل است که هیچ رشد غده ای متناسب با اندازه فرزند دوم وجود ندارد. این باعث جذب تخمک به روده می شود. بزرگ شدن بیضه در کودکان 1 تا 10 سال شایع است.

 

بنابراین ، غدد باید هر سال توسط پزشک متخصص اطفال بررسی شوند. شیوع تجمع بیضه 7-1 درصد است.

 

غدد انقباضی تمایل به بالا آمدن دارند. بنابراین ، آزمایش سالانه مقعدی تا بلوغ توصیه می شود. غدد جمع شونده به راحتی بین کیسه بیضه و روده حرکت می کنند.

 

پس از عمل بر روی روده و کیسه بیضه ، مانند B. در آکنه ، ممکن است یک تله در بافت دوم بالای پروستات وجود داشته باشد. به این غده چسبنده می گویند.

تست عدم نزول بیضه در نوزادان

برای معاینه نوزاد ، پزشک با حوصله و حوصله شروع به معاینه نوزاد می کند. پزشکان دمای اتاق را بالا می برند و گاهی اوقات از یک قابلمه برای مشاهده آنها استفاده می کنند. والدین باید در نظر داشته باشند که کودک باید در بدو تولد مورد معاینه دقیق قرار گیرد و پروستات و آلت تناسلی نیز باید معاینه شوند. هنگامی که آکنه قابل مشاهده نیست ، روش دقیق تری از لاپاراسکوپی مانند سونوگرافی یا لاپاراسکوپی استفاده می شود.

 

یکی از مشابه ترین بیماریهای غیر واگیر آکنه ، غده صعودی (مجموعه ای از غدد) است که بین 2 تا 5 سالگی با دستهای معمولی گرم آزمایش می شود. معمولاً نیازی به درمان نیست مگر اینکه سطح پروستات بالا رود. در این مورد ، از جراحی تثبیت بیضه (archidopeksiya) برای جلوگیری از اثرات فاجعه بار دمای بالا در حفره شکمی پروستات استفاده می شود.

ناباروری یک مشکل عمده در کودکان مبتلا به تخمک های کمین است و نیاز به ارزیابی و نظارت طولانی مدت دارد. خطر تولد برای مطالعات یک طرفه 51 درصد و برای مطالعات یک طرفه 28 درصد است. ناراحتی روانی یکی دیگر از عوارض اختلال عملکرد بیضه است که به مشکلات بارداری مربوط می شود. دندان مصنوعی برای درمان سوزاک در افراد مبتلا به آکنه استفاده می شود.

 

مشکل بزرگ دیگر سرطان بیضه است. افراد مبتلا به سرطان بیضه مخفی سه برابر بیشتر از افراد عادی به سرطان مبتلا می شوند. خوشبختانه جراحی سریع (کمتر از 18 ماه) خطر ابتلا به سرطان را تا حد زیادی کاهش می دهد. تومورها (پیچ خوردن بیضه ها) یکی دیگر از عوارض غیبی غدد است که در سنین 12 تا 18 سالگی شایع است.

 

در صورت شعله ور شدن آکنه ، بیمار ناگهان با درد ناگهانی شدید در پروستات مواجه می شود. این وضعیت ، ناشی از پیچ خوردگی طناب اسپرماتیک ، نیاز به درمان فوری و قرار دادن دارد.

رد کانال شده و گیرنده بیفتد واگر به موقع عمل نمی کند به سیاه شدن روده می شود.

علل عدم نزول بیضه (کریپتورکیدیسم)

بدون کودک مبتلا به کریپتورکیدیسم ؛ با این حال ، آنها هیچ ناهنجاری دیگری در سیستم تولید مثل ندارند ، هیچ علتی نمی توان پیدا کرد و این یک نقص مادرزادی شایع و غیر قابل توضیح است. کاهش ژنتیک ، سلامت مادر و عوامل محیطی می تواند تنظیم رشد هورمون هایی را که بر بیضه ها تأثیر می گذارد ، مختل کند. و به همین دلیل است که بیضه ها در جای مناسب نیستند. موارد زیر خطر بیضه های نزول نکرده را افزایش می دهد:

 

نوزادان خیلی نارس می توانند قبل از فرو رفتن بیضه ها متولد شوند. وزن کم هنگام تولد نیز یک عامل شناخته شده است.

برخی مواد شیمیایی (از جمله برخی آفت کش ها) می توانند با هورمون های جنین تداخل داشته باشند.

مصرف منظم الکل در دوران بارداری (پنج نوشیدنی یا بیشتر در هفته میزان پنهان را سه برابر می کند). سیگار کشیدن نیز از عوامل خطر شناخته شده است.

سابقه خانوادگی بیضه های نزول نکرده یا سایر مشکلات باروری

شیوع کریپتورکیدیسم در تعدادی از سندرم های دارای ناهنجاری های مادرزادی از جمله سندرم داون ، سندرم پرادر-ویلی و سندرم نونان بسیار بیشتر است.

لقاح آزمایشگاهی (IVF) ، استفاده از لوازم آرایشی مادر و پره اکلامپسی نیز از عوامل خطر تخمک گذاری مخفی هستند.

برچسب‌ها: عدم نزول بیضه در نوزادان,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 179