x تبلیغات
درمان پلاک پیرونی

درمان پلاک پیرونی

درمان پلاک پیرونی

درمان پلاک پیرونی

 بیماری پلاک پیرونی یک عارضه است که در آن پلاک ها (تکه های بافت اسکار صاف) در زیر پوست آلت تناسلی ایجاد می شود. این پلاک ها می توانند باعث خم شدن یا افتادگی آلت تناسلی در هنگام نعوظ شوند. این پلاک ها در زیر پوست احساس می شوند و می توانند دردناک باشند.

 
تخمین زده می شود که از هر 100 مرد 6 تا 40 ساله در 6 نفر ، پلاک روی آلت تناسلی یا انحنای آلت تناسلی دیده می شود. این عارضه در مردان جوان نادر است ، اما در 30 سالگی نیز دیده شده است. تعداد افراد مبتلا به این بیماری احتمالاً بیشتر از تعداد تخمینی است زیرا بسیاری از مردان از این عارضه خجالت می کشند و به پزشک مراجعه نمی کنند.
علل انحنای آلت تناسلی
بیماری پیری به احتمال زیاد در اثر آسیب جزئی به آلت تناسلی ایجاد می شود. این آسیب ها معمولاً در هنگام رابطه جنسی خشن رخ می دهد و می تواند در اثر ورزش یا سایر حوادث ایجاد شود. آسیب به تونیک آلبوژین می تواند باعث ایجاد بافت اسکار (فیبروز) بین سلول ها شود. این بافت اسکار در نهایت یک پلاک ایجاد می کند.
اولین علائم پلاک روی آلت تناسلی چیست؟
سن کلی بیماری پلاک پیر بین 40 تا 70 سال است و با افزایش سن افزایش می یابد. این بیماری در افراد مبتلا به دیابت شایع تر است.
 
اولین علامت پارگی جفت ، درد هنگام نعوظ است.
خمیدگی آلت تناسلی - در این مرحله ، آلت تناسلی فرد به دلیل تجمع پلاک به سمت پلاک متمایل می شود و می تواند شدید باشد.
لمس یک جسم سخت در قسمت آلت تناسلی به نام پلاک و بیشترین تعداد نشانه ای از شدت مشکل است. این پلاک می تواند در نواحی مختلف آلت تناسلی تجمع یابد.
ناتوانی جنسی: در مراحل اولیه ناتوانی در حفظ سفتی آلت تناسلی (نعوظ) و در مراحل بعدی عدم نعوظ است.
تشخیص بیماری پیروژنیک
اولین علامت پلاک روی آلت تناسلی ، درد هنگام نعوظ است. به محض تجربه این شرایط ، باید به اورولوژیست یا متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید. عکاسی از نعوظ به پزشک کمک می کند تا درمان موثری را انجام دهد.
 
سونوگرافی آلت تناسلی می تواند اندازه و محل پلاک روی آلت تناسلی را تعیین کند.
 
 
 
روشهای درمان پلاک
سه روش برای درمان این اختلال جدی در مردان وجود دارد:
 
داروسازی
 
شوک درمانی خارجی (SWT)
 
عمل جراحي
روش تشخیص بیماری پیروژنیک
یکی از بهترین و مهمترین روشهای تشخیص پیرن ، معاینه فیزیکی است. در طول این معاینه ، پزشک می تواند با لمس آلت تناسلی راست و راست شما وجود این عارضه را مشخص کند. در این مرحله طول آلت تناسلی شما نیز اندازه گیری می شود و اگر باریک شود و طول آلت تناسلی نیز کاهش یابد ، ممکن است از وجود این عارضه مطلع شوید. در برخی موارد ، به توصیه پزشک ، بیمار از اندام تناسلی خود در حالت عمودی و نه در حالت مستقیم عکس می گیرد تا بتواند متوجه خمیدگی شود.
 
پس از تشخیص این بیماری ، پزشک مسئول سعی می کند با استفاده از روش های موجود این مشکل را حل کند ، که در برخی موارد نیاز به جراحی و استفاده از داروهای شیمیایی خاصی دارد که می تواند سلامت بدن شما را به خطر بیندازد.
 
با این حال ، در اینجا یک روش جدید منحصر به فرد به نام Pyrone Treatment Kit Device آمده است تا بتوانید این عارضه را در خانه و در بهترین شرایط ممکن درمان کنید و از رابطه خود بیشترین بهره را ببرید.
 
آیا بیماری پیرنه مراحل درمانی خاصی دارد؟
بله ، مانند سایر بیماریهای مقاربتی ، این بیماری هم دارای مراحل حاد و هم مزمن است. در هر دو مرحله به خمیدگی ، خمیدگی و انحنای آلت تناسلی نگاه می کنیم ، اما تفاوت این دو روش در چیست و به طور کلی چگونه تشخیص داده می شود؟ ؟ آیا ذات الریه در مردان حاد است یا مزمن؟
 
مرحله حاد معمولاً بین 6 تا 18 ماه است. در این مدت ، پلاک ها روی دستگاه تناسلی مردان ایجاد می شود و باعث خم شدن و خم شدن آلت تناسلی می شود. اما در مرحله مزمن ، رشد پلاک روی آلت تناسلی متوقف می شود و آلت تناسلی شما بیش از این مقدار خم نمی شود.
درمان ذات الریه
در موارد بسیار کمی (حدود 13 مورد از 100 مورد) ذات الریه به خودی خود بدون درمان برطرف می شود. اکثر متخصصان مراقبت های بهداشتی درمان غیر جراحی را برای 12 ماه اول بیماری توصیه می کنند. مردان با پلاک های کوچک و خم شدن آسان آلت تناسلی ، بدون درد و بدون مشکلات جنسی ممکن است نیازی به درمان نداشته باشند. هنگامی که به درمان نیاز دارید ، گزینه های زیادی وجود دارد.
 
داروهای خوراکی
دارو صند معده ی شما را ناراحت کند ، بنابراین خیلی از مردان مصرف کرده اند که قطع کرده اند.
 
تاموکسیفن
این یک داروی ضد استروژن غیر استروئیدی است که برای درمان تومورهای دسموئید می تواند شبیه به پلاک ها در بیماری پیرونی باشد. پژوهش های کنترل شده اندکی در مورد این دارو وجود دارد و آنها نشان نداده اند که تاموکسیفن بهتر از پلاسیبو اثر می کند.
 
کلشی سین
کلشی سین یک ماده ضد تورم می شود که تا حدی در درمان این بیماری مفید باشد. بسیار از بیمارانی که از کلشی سین استفاده می کنند ، دچار مشکلات می شوند و این دارو را قطع می کنند. هنوز ثابت نشده است که این دارو بهتر از پلاسیبو عمل می کند.
 
کارنیتین
کارنیتین یک داروی آنتی اکسیدان می شود که التهاب را پایین آورد تا به بهبود زخم کمک کند. تحقیق ، مزایای اندکی را نشان می دهند. اما آزمایش کنترل شده در آخرین نشان نمی دهد که این دارو اثر بیشتری نسبت به داروی پلاسیبو (دارونما دارد) دارد.
 
تزریقات آلت تناسلی
تزریق دارو به طور مستقیم به پلاک ، نسبت به داروی خوراکی ، دوزداروی بیشتر را به محل مورد نظر وارد کنید می کند. تزریق پلاک مجاز برای مردانی استفاده می شود که بیماری پیرونی در آنها زود تشخیص داده شده یا مطمئن بوده اند که می توانند عمل جراحی انجام دهند. تغییر اوقات ، پوست ، پیش از تزریق بی حس می شود.
 
تزریقات وراپامیل
تزریقات وراپامیل اکثراً برای درمان فشار خون بالا استفاده از من می شوند. برخی از تحقیقات نشان می دهند که تزریقات وراپامیل ممکن است برای درد آلت و کج شدن آن نیز دارای داشته باشند. وراپامیل ، یک گزینه ی درمانی خوب و کم هزینه برای درمان بیماری پیرونی می توانم. بررسی کنترل شده بیشتر برای اثبات تاثیر این دارو مورد نیاز است.
 
تزریق کلاژناز
کلاژناز در بدن ساخته می شود و بافت اسکار خاص را می شکند. تحقیق نشان داده اند که تزریق کلاژناز به پلاک ها به ترمیم بیماری پیرونی کمک می کند. این دارو توسط سازمان غذا و دارو در آمریکا برای درمان مردان نمونه به کج شدگی آلت تناسلی بیشتر از 30 درجه تأیید شده است.
درمان های دیگر
 
برخی از تحقیقات نشان می دهند که کشش آلت تناسلی روزانه حداقل به مدت 6 ماه ممکن است به بازیابی طول و حالت آلت تناسلی کمک کند. درمان آلت تناسلی با سونوگرافی ، اشعه ، امواج شوک و وراپامیل بر روی پوست نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این موارد ، ثابت نشده اند و توسط متخصصان در این زمینه ثابت نشده اند.
 
جراحی برای بیماری پیرونی
جراحی برای مردان با مشکلات شدیدتر و ناهنجاری های آلت تناسلی که رابطه ی جنسی را برای آنها سخت است ، انجام دهید. پزشک پزشک پیشنهاد می کند که جراحی را زمانی انجام داده اند که تشکیل پلاک ها و کجی آلت متوقف شده اند و به مدت حداقل 9 تا 12 ماه شرایط بیمار بدتر نشود.
جراحی
عمل می کند که آلت تناسلی درفرمه می شود و فرد رضایت جنسی خود را از دست می دهد توصیه می شود. پیشنهاد ۶ تا ۱۲ ماه اول برای خرید توصیه نمی شود تا پلاک ها کاملاً تثبیت شود. سونوگرافی هم برای تشخیص دفرمگی آلت تناسلی استفاده شود.
 
مراقبت های بعد از عمل
بعد از عمل ۲۴ تا ۴۸ ساعت باید پانسان فشاری برای جلوگیری از خونریزی استفاده شود. به طور مثال در همان روز یا روز بعد مرخص می شوند. داروهایی برای مقابله با نعوظ برای تجربه تجویز می شوند. آنتی بیوتیک هم بین ۷ تا ۱۰ روز برای رفع عفونت استفاده شود. داروی مسکن نیز برای کاهش درد استفاده می شود. بیمار اگر درد و یا عارضه ای در آلت تناسلی بعد از عمل جراحی باشد می تواند بعد از ۶ تا ۸ هفته رابطه جنسی داشته باشد.
چه کسی به بیماری پیرونی می تواند تبدیل شود؟
اگر بیشتر در مردان میانسال اتفاق می افتد ، اما مردان جوان و مسن می توانند به آن ظاهر شوند. با بالا رفتن سن ، این امر شیوع بیشتری می یابد. اما این بخشی طبیعی از روند پیری نیست.علائم بیماری پیرونی چیست؟ بیماری بیماری ممکن است به آرامی یا یک شبه ظاهر شود. وقتی آلت تناسلی مرد نرم است ، دیگر مشکلی مشاهده نکنید. اما در موارد شدید ، پلاک سخت شده مانع از آناتاف متحیری می شود ، باعث درد می شود و آلت تناسلی مرد را مجبور به خم شدن یا قوس زدن در زمان نعوظ می کند. در بیشتر موارد ، درد به مرور کاهش می یابد ، اما می توان آلت تناسلی مرد را بدتر کرد. برخی از مردان به این بیماری در جای دیگری از بدن ، مانند دست یا پا ، بافت اسکار ایجاد می کنند. به نظر می تواند مردان مبتلا به بیماری دوپویترن - زخمی در دست انگشتان را تحت تأثیر قرار داده است - به احتمال زیاد به پیرونی می شود.
 
چگونه پزشکان بیماری پیرونی را تشخیص می دهند؟
مشکلات و علائمی که تجربه می کنید و همچنین می توانید آسیب های مشابه را به پزشک بگویید. بیمار ی معاینه ای می خواهد کرد که در آن پزشک در طول معاینه بافت سخت شده است از بیماری را احساس می کند. همیشه لازم نیست ، در برخی موارد برای معاینه آلت شاید نیاز به تزریق دارویی باشد. این احتمال وجود دارد که شما نیاز به عکس گرفتن با اشعه ایکس یا سونوگرافی آلت تناسلی داشته اید. این مورد نادر است ، اما در برخی موارد که معاینه پزشک بیماری پیرونی را تأیید نمی کند ، یا اگر توده ای به سرعت رشد کرد ، ممکن است پزشک شما بیوپسی انجام دهد. این مورد شامل حذف مقداری از بافت منطقه آسیب دیده برای آزمایش آزمایشگاهی است.
مدیریت درد
در بیشتر مردانی که به دلیل بیماری پیرونی درد دارند آلت می شوند ، معمولاً با فروکش شدن التهاب آلت ، ناراحتی به خودی خود از بین می رود. این روند ممکن است ۶ تا ۱۸ ماه طول بکشد.
برچسب‌ها: درمان پلاک پیرونی ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 179