x تبلیغات
پروتز برای ترنس

پروتز برای ترنس

پروتز برای ترنس

پروتز برای ترنس

 واژینوپلاستی تناسلی (روش پوست)

قطع عضو تناسلی (روش قطع عضو) متداول ترین روش جراحی واژینوپلاستی است و دکتر. این روش افشاری است. در جراحی واژینوپلاستی وارونگی آلت تناسلی ، جراح پوست ناحیه تناسلی را برداشته و با این پوست دیواره های جدید واژن ، بافت کیسه بیضه ، لبهای بزرگ و کوچک دستگاه تناسلی زن ایجاد می شود و واژن و لبهای حساس ایجاد می شود. اگر از پوست اندام تناسلی به اندازه کافی برای جراح برای ایجاد واژن عمیق تر استفاده نشود ، جراح معمولاً پوست بیشتری را از کیسه بیضه خارج می کند. جراح کیسه صفرا و راست روده را جدا کرده و فضایی برای ایجاد یک واژن جدید در پشت پروستات فراهم می کند. در طی این عمل ، جراح غده پروستات را شل می کند اما به پروستات دست نمی زند. جراح در اینجا از اعصاب محافظت می کند و از قسمت تناسلی کلیتوریس مراقبت می کند. این امر دریچه های نصب شده در شریان های پوست و اعصاب اندام های تناسلی را حفظ کرده و به شکل کلیتوریس باقی می ماند. جراحان همچنین وریدهای کلیتورال را از بافت تناسلی تولید می کنند. جراحان لب کوچک را از پوست مجاری ادراری و غدد و لبهای کوچک را از پوست مجاری ادراری تولید می کنند.

 

یکی از معایب اصلی این روش این است که هیچ ترشح ظریفی در دیواره واژن وجود ندارد. تغییرات متداول مانند استفاده از بافت کیسه بیضه برای سفت شدن واژن و استفاده از مخاط سالم ادراری مشتق از بافت آلت تناسلی و استفاده از روان کننده های پاک کننده می تواند برخی از این مشکلات را برطرف کند.

جراحی مرد زن

تعداد مسیرهای باقی مانده بستگی به نوع تقاطع دارد. خطا:

برش های تیز: مناسب افرادی است که سینه های کوچکتری دارند و جای زخم کمتری دارند.

 

برش قبل از تحریک: برای افرادی که شیر مادر متوسط ​​دارند توصیه می شود.

 

Double Cut: برای افرادی که زخم دارند و بزرگتر هستند استفاده می شود.

 

شش هفته پس از جراحی ، زخم های دردناک مورد بررسی قرار گرفتند و بارزتر شدند.

پس از دوازده یا هجده ماه ، شاهد از بین رفتن زخم ها خواهیم بود ، اما برخی از زخم ها هنوز قابل مشاهده هستند.

چه کسانی می توانند از جراحی تغییر جنسیت استفاده کنند؟

شاخص توده بدنی متناسب است. هرچه وزن بدن فرد متعادل تر باشد ، میزان موفقیت عمل بیشتر است.

افرادی که می خواهند این جراحی را انجام دهند نباید از کم خونی ، کلسترول بالا ، چاقی و چاقی ، آرتریت ، دیابت ، آلرژی شدید ، بیماری های قلبی و ریوی یا افسردگی شدید رنج ببرند.

بیماران باید در مورد نتیجه عمل فکر کنند و واقع بین باشند. به عنوان مثال ، فردی که تحت این عمل جراحی قرار می گیرد ممکن است تا چند هفته پس از جراحی قرمزی و تورم در قفسه سینه را تجربه کند و این تورم با گذشت زمان از بین می رود.

توافق جنسی نیاز به دو شرط اساسی دارد:

 

1. بیماران باید برای درک و به کارگیری کلمات پزشک آموزش ببینند و باید از آگاهی اجتماعی متوسط ​​برخوردار باشند.

 

2 -فرصت مالی خوبی داشته باشید.

 

پس از انجام کلیه مراحل ، بیمار تراجنسیتی در مراحل پایانی برای جراحی به جراح واجد شرایط ارجاع داده شد. کارکنان روانشناسان و روانپزشکان ما تمام تلاش خود را برای ارزیابی این بیماران انجام می دهند و آنها واقعاً در پایان حمله می کنند و بیمار مناسب را انتخاب می کنند ، اما متأسفانه در تجربه من ، دو موقعیت قبلی را در نظر نمی گیرند. بیماران ناکافی و تحصیلات ضعیف و ضریب هوشی پایین اهمیت موضوع را همانطور که توضیح داده شده درک نمی کنند. او فقط می خواهد از دادگاه اجازه لازم را بگیرد. این بیماران باید هورمون درمانی کافی را برای یک تا دو سال قبل از جراحی کافی دریافت کنند ، و اگر نیازی به هورمون درمانی نباشد ، بیماران معمولاً خودشان انتخاب می کنند. از سوی دیگر ، این بیماران نیاز به برخی از مداخلات جراحی ، برخی اجباری و برخی دیگر ترجیح می دهند. ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که باید در طول جراحی به آنها توجه شود. به عنوان مثال ، در جراحی های مختلف ، دستگاه تناسلی باید از جنس مخالف ساخته شود ، اما برای تغییر صدا لازم نیست سعی در ارتباط صوتی شود. پس از تأیید نیازهای جنسی غیرمجاز توسط روانشناس ، بیمار به اتاق عمل فرستاده می شود و بسته به شرایط وی لیستی از جراحی های اجباری و مورد نظر به او داده می شود. انتخاب بیمار باید قبل از آنکه دادگاه اجازه دهد ، قابلیت مالی دادگاه را اثبات کند.

جراحی سینه در افراد تراجنسیتی

اگرچه محدودیت هایی برای این شرایط خاص وجود دارد ، اما افراد تمایل به تغییر جنسیت دارند. جراحی قفسه سینه برای بهبود انجام شد ن زمینه دریافت می کند.

صرفا با وجود حکم قضایی اجازه انجام عمل و درمان تطبیق جنسیتی وجود دارد.

پروتز برای ترنس

پروتز برای ترنسجرای تغییر جنسیت با نام های مختلف از جمله تغییر جنسیت (GRS) ، روشهای تائید جنسیت و جراحی بازسازی دستگاه تناسلی انجام می شود ، که به منظور تغییر جنسیت از یک جنسیت به دیگری و به منظور عمل انجام می شود ، تغییر جنسیت از زن به مرد ، عبارت از:

 

برداشتن سینه ها

برداشتن رحم ، دهانه رحم ، لوله های فالوپ و تخمدانزار

برداشتن واژن

ایجاد آلت تناسلی مردانه

طویل کردن مجاری ادراری و آوردن آن به نوک آلت تناسلی

گذاشتن کیسه بیضه

برچسب‌ها: پروتز برای ترنس,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 179