x تبلیغات
متخصص اورولوژی ترمیمی

متخصص اورولوژی ترمیمی

متخصص اورولوژی ترمیمی

متخصص اورولوژی ترمیمی

 

مردان با مشکلات اورولوژیکی چه مشکلاتی دارند؟

احتمال ابتلا به سرطان

معاینات منظم و غربالگری سرطان شانس شما را افزایش می دهد ، به ویژه اگر مبتلا به سرطان بیضه هستید. سرطان بیضه قابل درمان و تحمل است. از هر چهار مرد در ایالات متحده یک نفر بیمار می شود ، اما از هر هشت نفر یک نفر بر اثر آن می میرد.

 

سرطان پروستات عمدتا در مردان بالای 2 سال رخ می دهد. یکی از خویشاوندان نزدیک خود سابقه این بیماری را دارد ، آمریکایی آفریقایی تبار است ، گوشت قرمز فرآوری کرده یا در معرض خطر ابتلا به سرطان پروستات است.

 

 با این حال ، هیپرپلازی خوش خیم پروستات یک مشکل شایع در مردان مسن مبتلا به تورم پروستات است. علائم مشابهی با سرطان پروستات دارد ، مانند مشکل در دفع ادرار ، نیاز به ادرار کردن یا ادرار دردناک. تشخیص زودهنگام برای تمایز این دو وضعیت بسیار مهم است.

بیماریهای رایج سیستمیک مانند دیابت ، فشار خون بالا و موارد مشابه می تواند بر عملکرد کلیه و جنسی تأثیر بگذارد.

اورولوژی عملکرد کلیه و ازدواج را حفظ کرده و با پیشگیری و درمان به موقع طول عمر شما را افزایش می دهد.

بیماریهای مادرزادی دستگاه تناسلی به طور جبران ناپذیری به کیفیت زندگی و طول عمر کودک آسیب می رساند. درمان به موقع پس از زایمان ، خسارت وارد شده به نوزاد را جبران می کند و به این افراد کیفیت زندگی عادی می دهد.

بی اختیاری ادرار ، همانند بی اختیاری ادرار در زنان ، یک سرطان اجتماعی است که با دارو یا جراحی که کیفیت زندگی را بهبود می بخشد قابل اصلاح است.

امروزه اورولوژی تخصصی تر می شود و به چندین زیر گروه تقسیم می شود.

 

اورولوژی (جراحی بسته و حداقل تهاجمی)

اوروپانکولوژی

اورولوژی کودکان

آندرولوژی (اختلال عملکرد جنسی مردان و ناباروری)

بیماریهای زنان و مجاری ادراری.

آندرولوژی یکی از زیر گروه های اورولوژی است که تحول خانواده را تغییر می دهد.

امروزه همه بیماران مبتلا به اختلالات جنسی تحت درمان قرار می گیرند.

ناباروری همیشه مانعی برای زوج های نابارور است و امید به زندگی را افزایش می دهد.

 

یکی از اعضای تیم ناباروری اورولوژیست و آندرولوژیست است.

علائم بیماریهای اورولوژی

1. خون را در ادرار ببینید

در صورت مشاهده خون در ادرار ، باید مشکل را جدی بگیرید و به اورولوژی ترمیمی مراجعه کنید. ممکن است فکر کنید که این مسئله چندان مهمی نیست زیرا فقط یک بار است ، اما شما زنگ خطر را برای خود تنظیم می کنید و آن را برای سلامتی خود جدی می گیرید.

 

 

 

2. احساس درد هنگام ادرار کردن

ادرار طبیعی نباید با درد همراه باشد. اگر هنگام ادرار کردن احساس درد می کنید ، این مشکل را جدی بگیرید و به اورولوژیست مراجعه کنید.

 

 

 

3. درد کلیه

درد کلیه یک هشدار بسیار مهم است. ممکن است فکر کنید مشکل شما فقط سرماخوردگی است ، اما نمی توان از عوارض جانبی مشکلات و بیماری های کلیوی چشم پوشی کرد! در صورت احساس درد در ناحیه کلیه ، فوراً به اورولوژیست مراجعه کنید.

 در برخی موارد خاص ، به عنوان مثال ، متخصص اورولوژی. B. در سرطان ، برای باز کردن انسداد در مجرای ادرار. به عنوان مثال ، یک متخصص اورولوژی ترمیمی می تواند در درمان بیماری های شایع دستگاه ادراری مشارکت داشته باشد ، اما در برخی موارد ممکن است متخصص اورولوژی فعالتر یا متخصص در زمینه خاصی باشد ، به عنوان مثال: اورولوژی کودکان یا ناباروری مردان. یکی از این متخصصان سعی کرد با گذراندن دوره های بورسیه در این زمینه در زمینه تخصص اورولوژی تجربه کسب کند. این بدان معناست که اورولوژی فقط در یک حوزه فرعی از اورولوژی تخصص دارد.

روشهای مختلف اورولوژی ترمیمی

ما انواع روش های بازسازی را برای مردان و زنان ارائه می دهیم:

 

بازسازی مثانه - برای درمان ضایعات یا تومورهای لگن ضروری است و اغلب با جراحی سرطان لگن همراه است.

بازسازی دستگاه تناسلی - بازسازی آلت تناسلی و کیسه بیضه اغلب برای درمان ضایعات تناسلی ، سرطان دستگاه تناسلی ، نقایص هنگام تولد و تب مورد نیاز است.

عصب درمانی مثانه - هنگامی که اختلال عملکرد مثانه در اثر آسیب عصبی ایجاد می شود ، بزرگ شدن مثانه روباتیک ممکن است برای برخی از بیماران یک گزینه باشد.

کاشت آلت تناسلی: ایمپلنت ها و سایر روش ها ظاهر و عملکرد مردان مبتلا به اختلال نعوظ یا بی اختیاری ادرار را بازیابی می کنند.

بازسازی مجاری ادرار - ما روشهای کم تهاجمی و پیکربندی پیچیده مثانه را برای ترمیم انسداد حالب ارائه می دهیم ، از جمله مواردی که در اثر صدمات یا تنگ شدن حالب ایجاد می شوند.

علایق بالینی را تغییر می دهد

از به بافت اضافی از روده یا مثانه برای تغییر بافتی از دست رفته حالب دارد.

 

بازسازی مثانه معمولاً بر روی مثانه ای انجام می شود که نمی تواند مقدار کافی ادرار را در خود نگه دارد (یا فشار بیش از حد بالایی دارد). مثانه معمولاً به دلیل مثانه نوروژنیک نیاز به بازسازی دارد (به بخش مثانه عصبی مراجعه کنید). مثانه ها با بافت اتولوگ روده بازسازی می شوند. در مواقعی که مثانه قابل بازسازی نیست یا نیاز به برداشتن دارد ، ادرار (از همه چیز از طریق حال خارج می شود) باید از طریق یکی از 3 روش بازسازی به خارج از بدن منتقل شود: 1. قسمتی از روده که به عنوان مجرای انتقال ادرار به پوست شکم ، در نتیجه ایجاد استوم و نیاز به پوشیدن کیسه ؛ 2- قسمتی از روده به صورت یک «مثانه» کروی بازسازی می شود تا ادرار را نگه می دارد و سپس به مجرای ادراری متصل می شود (بیمار ادرار را در کیسه نگه می دارد تا زمانی كه بیمار ادرار را از كیسه مجاری ادرار خارج كند - بدون کیسه مورد نیاز است) یا پوست (بیمار ادرار را در کیسه نگه می دارد و به طور متناوب کیسه را با یک لوله لاستیکی سوند می کند - نیازی به کیسه نیست).

برچسب‌ها: متخصص اورولوژی ترمیمی,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 179