x تبلیغات
کجی آلات تناسلی به سمت بالا

کجی آلات تناسلی به سمت بالا

کجی آلات تناسلی به سمت بالا

کجی آلات تناسلی به سمت بالا

 

انحنای اولیه آلت تناسلی

این نوع انحنا در نوجوانان و بزرگسالان جوان معمولاً به دلیل عدم تقارن در اجسام غاری یا استوانه های غاری آلت تناسلی ایجاد می شود که وظیفه آن خون گیری و بزرگ کردن آلت است. همانطور که در شکل های زیر نشان داده شده است، این می تواند کجی آلات تناسلی به سمت بالا و پایین، به راست یا چپ خم کند. تصمیم برای درمان بستگی به شدت منحنی دارد. به عنوان یک قاعده کلی، اگر شدت انحنای بیش از 20 تا 30 درجه باشد، در صورتی که این وضعیت مانع از دخول و آمیزش در آینده شود، این وضعیت باید با انحنای آلت تناسلی اصلاح شود. درمان دارویی و کشش و غیره اصلا موثر نیست و برای اصلاح انحنای اولیه آلت تناسلی توصیه نمی شود.

 

دومین علت کج شدن و انحنای آلت تناسلی.

این یک بیماری سوزش سر دل است که در آن کلسیم به دلایل نامشخصی در بافت های آلت تناسلی انباشته می شود و باعث می شود آلت تناسلی به آرامی خم شود. بیماری پیروس معمولاً با نعوظ های دردناک در مردان بین 45 تا 60 سال شروع می شود که به تدریج منجر به انحنای آلت تناسلی و در برخی موارد کوچک شدن می شود. اگرچه علت ناشناخته است، دیابت و ضربه در حین مقاربت به عنوان عوامل تسریع کننده مطرح شده است اما ثابت نشده است. هیچ درمان دارویی مانند ویتامین E، تزریق کورتون، اینترفرون، سلنیوم و پنتوکسی فیلین در درمان آن موثر و قطعی نیست.

 

این بیماری دارای مرحله اولیه و نهایی است که حدود 12 تا 18 ماه طول می کشد و در این دوره ایجاد می شود و متوقف می شود. تصمیم درمانی بر اساس شدت تمایل آلت تناسلی و مشکل بیماری آمیزش جنسی گرفته می شود.

 

نکته مهم این است که تا تکمیل فرآیند تایید باید از دستکاری بیشتر خودداری شود.

 

پیشنهاد می کنم ویدیو انحنای آلت تناسلی را در زیر مشاهده کنید.

این بیماری در مردان بالای 40 سال شایع تر است. این عارضه ناشی از یک اسکار (اسکار) در بافت پوشاننده بافت نعوظ آلت تناسلی به نام tunica albuginea (غشای سفید) است. علت کک ناشناخته است. فرضیه های زیادی از جمله اختلال در ترمیم زخم، عوامل ژنتیکی، اختلال در بافت اسکار و جراحات مطرح شده است.

 

پارگی های کوچک تونیکا albuginea با استفاده مکرر یا شکستگی آلت تناسلی گزارش شده است. در واقع، علت واقعی ناشناخته یا "ایدیوپاتیک" است. دیابت و انقباضات دوپیترن با انواع بیماری‌ها از جمله اختلالات بافت همبند مانند فاشیای کف پا (که پاها را تحت تأثیر قرار می‌دهد) و اسکلروز پرده گوش مرتبط هستند.

درمان انحنای آلت تناسلی

سوالی که اکثر مردم می پرسند این است: آیا درمانی برای انحنای اولیه یا مادرزادی آلت تناسلی وجود دارد؟ عدد

 

درمان روند اولیه با روند ثانویه کاملاً متفاوت است. زمانی که انحنای آلت تناسلی در هنگام ایستادن از طرفین و از بالا به پایین کمتر از سی درجه باشد. یعنی فرد می تواند رابطه جنسی داشته باشد در این صورت نیازی به درمان نیست اما اگر بزرگتر باشد تنها راه درمان جراحی است و بهتر است از روش های بسیار پیچیده در جراحی استفاده نشود.

 

با این حال، درمان ثانویه مانند بیماری آلت تناسلی است، این بیماری به صورت سفتی آلت تناسلی ظاهر می شود و منجر به انحنای آلت تناسلی می شود. در این صورت اگر شیب آلت تناسلی بیش از سی درجه باشد، جراحی لازم است. اگر زاویه کمتر از سی درجه است، بهتر است تحت نظر پزشک باشید.

 

امروزه شاهد تبلیغات بسیار خوبی برای وکیوم، تزریق آلت تناسلی و استفاده از داروها برای درمان بیماری های آلت تناسلی هستیم، اما اساسا هیچ کدام از این موارد صحت ندارد و وسیله ای برای درمان بیماری محسوب نمی شود. سپس تصمیم بگیرید که آیا انحنای آلت تناسلی دارید یا خیر. میکند. باشه برو پیش متخصص اورولوژی

بیماری آلت تناسلی یا انحنای آلت تناسلی عارضه ای است که در آن آلت تناسلی خم شده است. بسیاری از مردان دارای انحنای جزئی آلت تناسلی هستند. تا زمانی که هیچ درد یا مشکلی در عملکرد جنسی وجود نداشته باشد، جای نگرانی نیست و نیازی به مراجعه به پزشک نیست. با این حال، برخی از مردان دارای انحنای فزاینده‌ای آلت تناسلی هستند. این انحنا می تواند بر عملکرد جنسی تأثیر بگذارد یا باعث درد شود. این گاهی اوقات پس از آسیب به آلت تناسلی اتفاق می افتد. صدمات می تواند ناشی از رابطه جنسی یا استفاده از وسیله نقلیه موتوری یا تصادفات باشد.

 

بیماری آلت تناسلی یا انحنای آلت تناسلی

در ذات الریه، التهاب و بافت اسکار در امتداد ساقه آلت تناسلی ایجاد می شود. هیچ کس واقعا نمی داندندک آلت به سمت چپ، پایین یا بالا طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد. انواع دیگر اجزای بدن به صورت کامل قرینه آلت، انحنا به یک سمت، غیر عادی نیست بل زمانی که انحنای آلت خفیف بوده و باعث درد یا مشکل در عملکرد جنسی نمی شود، نیازی به درمان نیست.

 

با این حال، در صورت شدید بودن آن حنای آلت، احساس درد یا مشکل در عملکرد جنسی امکان پذیری فرد به بیماری پیرونی دارد. آسیب های ناشی از رابطه جنسی یا فعالیت های دیگر، از جمله دیگر عوامل بروز خمی برخی از انواع خمیدگی آلت به صورت مادرزادی کمتر از یک درصد مردان را به خود مبتلا می کنند.

برچسب‌ها: کجی آلات تناسلی به سمت بالا,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 179